Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Καλοκαιράκι στην Ελλάδα μας....κάτι τόσο όμορφο!!!


Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Το καλοκαίρι των ονείρων μου!

 
 φωτογραφία από
Το καλοκαίρι των ονείρων μου είναι απέραντα γαλάζιο.
 
 φωτογραφία από
 φωτογραφία από
Θα ήθελα πολύ να κάνω μια μεγάλη γιορτή στο δάσος με την οικογένειά μου να το γιορτάσουμε!
 φωτογραφία από
Να χαθώ στη θάλασσα...
 φωτογραφία από
Να κλείσω μέσα μου το άρωμά του...Αλήθεια τι άρωμα να έχει το καλοκαίρι;
 φωτογραφία από
Να χαθώ σε ένα καλντερίμι που οδηγεί στο όνειρο...
 φωτογραφία από
Να κρατήσω στην ψυχή μου την Ελλάδα ...
 φωτογραφία από
Να περπατήσω σε δρόμους φρεσκοβαμμένους με ασβέστη...
 φωτογραφία από
Να κοιμηθώ στην αγκαλιά της θάλασσας  με το παιδί μου...
 φωτογραφία από
Να βρούμε τον κρυμμένο θησαυρό... 
 φωτογραφία από
Να βάλουμε πλώρη για την Ιθάκη...
 φωτογραφία από
Να παίξουμε με τον άνεμο...
 φωτογραφία από
Να βρω τι λείπει μέσα μου...
 φωτογραφία από
Να νιώσω παιδί όπως όταν περπατούσα στο νησί...
 φωτογραφία από
Να κάνω μια  βουτιά στο βυθό του ονείρου...
 φωτογραφία από
Να μαγειρέψω  σε νησί...
 φωτογραφία από
Να στρώσω τραπέζι, να βάλω ποτήρια να πιούμε την χαρά...
 φωτογραφία από
Να ακούσω το γλυκό τραγούδι που άκουγα παιδί...
 φωτογραφία από
Να παίξω με την κόρη μου σαν παιδί...
 φωτογραφία από
Να ταξιδέψω με την φαντασία μου στον κόσμο...
 φωτογραφία από
Να τρέξουμε σ' ένα λιβάδι χαράς...
 φωτογραφία από
Να πιάσουμε  τ' αστέρια...
 φωτογραφία από
 φωτογραφία από
Να γιορτάσουμε μέχρι το πρωί στην αγκαλιά της...Μόνο μία ζωή μας ξημερώνει...
 φωτογραφία από
Να ζωγραφίσουμε την αγάπη...όταν το κύμα την πάρει θα ταξιδέψει στον κόσμο...
 φωτογραφία από
Να κυνηγήσω το όνειρο...
 φωτογραφία από
 φωτογραφία από
Να πάρει ο αέρας όσα μας στεναχωρούν...
 φωτογραφία από
Να βρω μια γοργόνα να μου πει πως να ταξιδεψουμε πάνω σε δελφίνια...
 φωτογραφία από
Το καλοκαίρι φωνάζει "είμαι εδώ"! Πιάστε το! Ίσως, να κρύβεται στο γαλάζιο της θάλασσας...ίσως  στο  πράσινο του δάσους....Γι ' αυτό θα το ψάξω παντού....
 φωτογραφία από
Καλο καλοκαίρι! Με όνειρο και χαρά...όπως ξέρουμε στην Ελλάδα να το ζούμε...

Πηγή: paizoumemazi.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου