Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Λίγες σκέψεις με το πέρας των φορολογικών δηλώσεων.

Τελειώσαμε επίσημα τις υποχρεώσεις για τις φετινές φορολογικές δηλώσεις στο γραφείο μας.

Με την βοήθεια του Θεού, ανταποκριθήκαμε με τον καλύτερο τρόπο. 

Έμεινε όμως η πικρή γεύση για το χαμένο καλοκαίρι μας,
εξαιτίας σε κάτι τυπάκια σαν τον Χάρη Θεοχάρη,
πραγματικά δεν αξίζει τέτοια μεταχείριση σε κανένα επαγγελματικό κλάδο. 

Δυστυχώς οι λογιστές δεν γνωρίζουμε τη δύναμη που έχουμε, 
ενώ και η συσπείρωση του κλάδου είναι ΜΗΔΕΝΙΚΗ.

Κατά τα άλλα στα προσωπικά μας, τα πάντα πίσω!!!

Αφήσαμε τις ζωές μας πίσω για να γίνουμε άμισθοι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών .

Νοιώθω αηδιασμένος, 
δυστυχώς, δεν περιμένω να με καταλάβει κανείς, 
ούτε εμένα ούτε και τους συναδέλφους λογιστές,
που υποφέραμε το φετινό καλοκαίρι, για να μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε όγκο δουλειάς που σε κανονικές συνθήκες έπρεπε να 
πραγματοιηθεί σε πέντε μήνες, αντί των σαράντα πέντε ημερών που 
είχαμε πραγματικά φέτος στη διάθεση μας.

Τίποτα δεν άξιζε αυτό που τραβήξαμε και μεις και οι οικογένειες μας. 

Συγγνώμη από τους ανθρώπους που αμέλησα, 
συγγνώμη από τα παιδιά μου και από την γυναίκα μου, 
συγγνώμη από τους γονείς μου, 
συγγνώμη από όλους μου τους φίλους.

Τέλος εύχομαι να είναι ελαφρύ το χώμα που σκεπάζει 
την συνάδελφο στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχούλα σου συναδέλφισα,
Καλό Παράδεισο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου