Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Συγκλονιστικός Στάθης Ψάλτης, γλώσσα που τσακίζει, θαυμαστή αξιοπρέπεια στις τεράστιες δυσκολίες που βιώνει.

H συγκλονιστική εξομολόγηση του Στάθη Ψάλτη: «Πεινάω. Δεν έχω δουλειά. Δεν έχω τίποτα» - βιντεο


Δείτε ολόκληρο το βίντεο, τα λέει όλα, 
δεν κλαίγεται, δεν οικτίρει, με αξιοπρέπεια και με αντρίκιες
κουβέντες μιλάει για την κατάσταση που βιώνει.
Αξίζει τον κόπο να το δείτε, ακόμα και αν δεν συμπαθείτε τον Στάθη.













Ο ηθοποιός παρενέβη στην εκπομπή «Ζούγκλα» με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, 
θέλοντας να σχολιάσει την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή στη χώρα μας.

Ευθύς, ειλικρινής και συγκλονιστικός μίλησε....
για τα όσα βιώνουν τόσο οι άνθρωποι που ζουν στα διπλανά διαμερίσματα, όσο και 

εκείνος, λόγω της ανικανότητας και της απληστίας των πολιτικών.

«Η εξουσία δεν ασκείται πλέον από τον λαό, αλλά από τους τοκογλύφους». Ανθρώπους,

 που στόχο έχουν να ξεπουλήσουν την πατρίδα μας. Έχουμε Δικτατορία. Την εξουσία 
την κατέλαβαν οι τοκογλύφοι. Αυτοί μας κυβερνούν. Αυτοί αποφασίζουν για τα θέλω
 και τις ανάγκες των πολιτών», δήλωσε ο Στάθης Ψάλτης.




Στη συνέχεια θέλησε να παρακινήσει όλους να αφήσουν τον καναπέ τους και να

 κατέβουν στους δρόμους, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δυστυχώς δεν φθάνει να
 μαζευόμαστε μερικές χιλιάδες στις πλατείες και να φωνάζουμε. Εδώ χρειάζεται
 να μαζευτούμε εκατομμύρια. Να δούνε τη δύναμή μας. Να μας ακούσουν και να 
μας πιστέψουν».

Τέλος πρόσθεσε: «Δεν φάγαμε τίποτα (αναφερόμενος στη γνωστή φράση του

 Θόδωρου  Πάγκαλου «Μαζί τα φάγαμε»). Άλλοι τα φάγανε. Εσείς τα φάγατε. 
Όλοι εσείς τα φάγατε.
 Εγώ δεν έφαγα τίποτα. Εγώ αυτή τη στιγμή πεινάω. Δεν έχω δουλειά. 
Δεν έχω τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου