Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Ο Γ. Χρηστοφορίδης εκδότης της εφημερίδας "Το Χωνί", κατεβαίνει με τους ΑΝΕΛ στην Α' Πειραιώς!

«Εσείς, που δεν εξαγοραστήκατε, δεν γονατίσατε, δεν προδώσατε, δεν ακούσατε τις σειρήνες της νέας τάξης πραγµάτων ΟΦΕΙΛΕΤΕ να είστε µαζί και να δηµιουργήσουµε τη νέα κοινοβουλευτική οµάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων», είπε ο Π. Καµµένος στον εκδότη της εφηµερίδας Το ΧΩΝΙ.
XON 0401 015 CMYK44444

Ο Πάνος Καµµένος, µιλώντας Στο ΧΩΝΙ, ανέδειξε ως κεντρικό σηµείο της πολιτικής των Ανεξάρτητων Ελλήνων (ΑΝΕΛ), τη δηµιουργία του δηµοκρατικού, πατριωτικού, αντιµνηµονιακού µετώπου (που είχε εξαγγείλει µέσα από την εφηµερίδα µας, στις 22/6/2014).

«Eνα κίνηµα που θα έχει µέσα του όλους τους δηµοκρατικούς πολίτες και τους πατριώτες, ανεξάρτητα από το χώρο όπου βρίσκονταν µέχρι χθες. Που δεν θα είναι µέσα οι προσκυνηµένοι», υπογράµµισε ο πρόεδρος των ΑΝΕΛ και πρόσθεσε: «Με στόχο να φτιάξουµε το µέλλον της πατρίδας µας. Με τις κόκκινες γραµµές για τα εθνικά θέµατα και την ορθοδοξία. Ολοι εσείς, οι οποίοι δεν εξαγοραστήκατε, δεν γονατίσατε, δεν προδώσατε, δεν ακούσατε τις σειρήνες της νέας τάξης πραγµάτων ΟΦΕΙΛΕΤΕ να είστε µαζί και να δηµιουργήσουµε τη νέα κοινοβουλευτική οµάδα των ΑΝΕΛ. Οι Ανεξάρτητοι Eλληνες είµαστε το αναγκαίο καλό!».


Και, ακριβώς στο πλαίσιο αυτό, ο Π. Καµµένος πέταξε την πρόταση-βόµβα προς Το ΧΩΝΙ.

Π. Καµµένος: Και, σε αυτό το σηµείο, θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα Το ΧΩΝΙ και εσάς προσωπικά, κ. Χρηστοφορίδη. Και να σας πω ότι από αυτό το προσκλητήριο δεν πρέπει να λείπετε ούτε εσείς. Πρέπει να δώσετε το παράδειγµα και να είστε και σεις, όπως κι εγώ και όλοι οι Ανεξάρτητοι Eλληνες και τα κινήµατα που είναι δίπλα µας, στρατιώτες σε αυτή την προσπάθεια. Να είστε υποψήφιος, δηλαδή, εσείς ως εκπρόσωπος αυτής της εφηµερίδας, Το ΧΩΝΙ, που αποτέλεσε το νέο εθνικό απελευθερωτικό µέτωπο της πατρίδας µας, στο ψηφοδέλτιο νίκης και εγγύησης για το αύριο, των ΑΝΕΛ.
Και, επειδή Το ΧΩΝΙ δεν δηµιουργήθηκε για να παρακολουθεί τις εξελίξεις ως παρατηρητής, σπεύσαµε να αποδεχτούµε την πρόταση του Π. Καµµένου.

Το ΧΩΝΙ: Πρόεδρε, η πρότασή σας αποτελεί πολύ µεγάλη τιµή για εµάς Στο ΧΩΝΙ και ασφαλώς την αποδεχόµαστε. Την αποδέχοµαι εγώ προσωπικά. Γιατί, εµείς στο ΧΩΝΙ, το είπαµε από την πρώτη στιγµή, πως δεν εκδώσαµε την εφηµερίδα, ούτε δηµιουργήσαµε το www.toxwni.gr ως µια ακόµη επιχείρηση, αλλά µε στόχο να µαθαίνουν οι Ελληνες αυτά που οι άλλοι τους κρύβουν. Να γνωρίζουν ότι οι γαλαζοπράσινοι κυβερνώντες «αµετάκλητα και άνευ όρων παραιτήθηκαν από την εθνική κυριαρχία», όπως υπενθυµίζουµε σε όλους τους Ελληνες, µέσα από το πρωτοσέλιδο µας, κάθε Κυριακή.

Θεωρούµε υποχρέωσή µας, λοιπόν, να βρισκόµαστε πάντα στην πρώτη γραµµή του αγώνα. Το ΧΩΝΙ οφείλει να ανταποκριθεί στην πρότασή σας, να συµµετάσχει στο δηµοκρατικό, πατριωτικό, αντιµνηµονιακό µέτωπο που έχουν συγκροτήσει οι Ανεξάρτητοι Ελληνες και να συµµετάσχει -µέσω εµού- στα ψηφοδέλτια των ΑΝΕΛ και στο µεγάλο αγώνα που δίνουν όλοι οι Eλληνες, ώστε να διώξουµε την κατοχική κυβέρνηση από την πατρίδα µας.

Π. Καµµένος: Γιώργο, θα σου µιλήσω στον ενικό τώρα λοιπόν και γράψ' τα όπως σου τα λέω -όπως είπε και ο Καραϊσκάκης. Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να είµαστε όλοι οι Eλληνες ενωµένοι. Καλώ όλα τα δηµοκρατικά κινήµατα για να χτίσουµε το αύριο. Το αύριο πρέπει να έχει εγγυητές.


X333333ON 0401 016 CMYK
2228654jjff32f3

XON 033401 066444466444616 CMYKΑνεξάρτητε
Ελληνα πολίτη,

προσωπικά, από τότε που θυµάµαι τον εαυτό µου, ένα πράγµα ήθελα να κάνω στη ζωή µου. Να είµαι δηµοσιογράφος. Για να µπορώ µε την πένα µου να ασκώ πίεση και έλεγχο στην εξουσία. Και έτσι να βρίσκοµαι πλάι στο λαό, να συµπαραστέκοµαι στους αδύναµους, να βοηθώ εκεί που µπορώ. Τιµώντας τις αξίες που µου µετέδωσε ο -αιώνιος δηµοσιογράφος- πατέρας µου και υπηρετώντας το όνειρο, που έχω από µικρό παιδί. Να µε φοβούνται τα λαµόγια. Και να βοηθώ τους συνανθρώπους µου, αξιοποιώντας κατάλληλα το υπερ-όπλο, που λέγεται δηµόσιος λόγος.

Ποτέ µέχρι σήµερα δεν είχα φανταστεί τον εαυτό µου ως βουλευτή. Oµως, µε το µνηµόνιο, άλλαξαν οι προτεραιότητές µου. Oπως και των περισσοτέρων Ελλήνων εξάλλου.

Σήµερα, ο πολίτης αυτής της χώρας δεν µπορεί να σχεδιάσει τη ζωή του. ∆εν µπορεί να κάνει όνειρα. ∆εν µπορεί να κάνει παιδιά! ∆εν τολµά, δεν αισθάνεται ασφαλής, δεν χαµογελά πια!

Και αυτό είναι το µεγαλύτερό τους έγκληµα. Αυτό που έκανε το µνηµόνιο στον ελληνικό λαό. Αυτό που έκαναν στις οικογένειές µας.

«Πρέπει να πληρώσουν γι' αυτό που έκαναν στην οικογένειά µου». Eτσι σκέφτοµαι εγώ προσωπικά. Eτσι θα ήθελα να σκέφτεται και ο κάθε Eλληνας ψηφοφόρος την ώρα της κάλπης.

Το µνηµόνιο δεν είναι απλά ένα πρόγραµµα λιτότητας. ∆εν είναι απλά ένα «τούνελ», που δήθεν θα διαρκέσει µόνο λίγα χρόνια. Είναι γενικευµένο και εκ θεµελίων ξερίζωµα της ζωής µας, όπως την ξέραµε.

Τα σχολεία µας θα πρέπει να φαίνονται και να είναι ανταγωνιστικά µεταξύ τους. Για να είναι πιο όµορφα από τα άλλα και να βρίσκουν χορηγούς. Αλλιώς θα κλείσουν! Αυτό, µας λένε, είναι µονόδροµος!

Τα σχολικά βιβλία θα ξαναγραφτούν. Και τα παιδιά µας θα µάθουν άλλα πράγµατα, διαφορετικά από ό,τι εµείς.
Τα παιδιά µας δεν θα µάθουν ότι το παν στην υγεία είναι η πρόληψη. Γιατί αυτό κοστίζει και οι δανειστές δεν θέλουν να πετάνε τα λεφτά τους για την υγεία των Ελλήνων. Aλλωστε, οικονοµικά, συµφέρει να πεθάνουν καµιά εκατοστή χιλιάδες ακόµη.

Επίσης, τα παιδιά µας δεν θα µάθουν ότι η εργασία είναι συνταγµατικά κατοχυρωµένο δικαίωµα. ∆εν θα κολυµπήσουν σε δηµόσιες παραλίες. ∆εν θα θεωρούν το ρεύµα δηµόσιο αγαθό. Και σίγουρα δεν θα ακούσουν στην Ιστορία τίποτα σχετικό µε τις θηριωδίες των Ναζί στην Ελλάδα και τις γερµανικές αποζηµιώσεις, που δεν τόλµησαν ποτέ να διεκδικήσουν οι απαράδεκτες ελληνικές κυβερνήσεις.

XO2N 0401 01246 C32M3YK4
Αντίθετα...

Tα παιδιά µας θα διαβάσουν στα βιβλία τους ότι η Ελλάδα συνορεύει δήθεν µε τη Μακεδονία! Και πως είναι τάχα για το καλό µας να έχουν τα ηνία της χώρας οι ξένοι δανειστές. «Αυτό είναι µονόδροµος» θα µαθαίνουν τα παιδιά µας.

Τα ίδια που λένε και τώρα. Αυτά τα κατάπτυστα που λένε και σε µας σήµερα.

Αυτά θέλουν να περάσουν στο DNA της φυλής µας, πλέον, µπολιάζοντας µε αυτή την ηλίθια προπαγάνδα τη νέα γενιά και, µ' αυτό τον τρόπο, όλες τις επόµενες.
Γιατί, γι' αυτούς, η Ελλάδα έχει τελειώσει ως χώρα. Στη θέση της έχουν σχεδιάσει να µείνει ένα προτεκτοράτο.

Ε, λοιπόν, εγώ, ο Γιώργος Χριστοφορίδης, ο εκδότης της εφηµερίδας Το ΧΩΝΙ, δεν µπορώ να τα δεχθώ αυτά. Αν µπορείτε εσείς, τότε ψηφίστε τους µνηµονιακούς.

Εµένα, πάντως, οι δάσκαλοί µου στο 11ο δηµοτικό, µου τα είπαν διαφορετικά. Μου έµαθαν να είµαι υπερήφανος ως Eλληνας και να τιµώ αυτούς που αγωνίστηκαν για την ελευθερία. Και, για τους γονείς µου, υπήρχε πάντα ένας και µόνο µονόδροµος, αυτός της αξιοπρέπειας και της υπεράσπισης της εθνικής κυριαρχίας της χώρας µου.

XON 04222222222201 017 CMYK22222222222

Λυπάµαι αν αυτές οι αξίες για κάποιους αποτελούν εθνικιστικές «γραφικότητες», άσχετες µε τη λειτουργία των αγορών. Για µένα, αυτές οι αξίες είναι οι βάσεις της ζωής µου. Και δεν πρόκειται να τις ξεπουλήσω, επειδή αυτό συµφέρει τους Γερµανούς επικυρίαρχους. Ούτε επειδή δεν αρέσουν στους µιντιάρχες της χώρας.
Το αντίθετο... Θα κάνω τα πάντα για να τις υπερασπιστώ. Και το ίδιο σας καλώ να κάνετε και εσείς. Με ακόµη περισσότερη οργή από τη δική µου. Με ακόµη µεγαλύτερο πείσµα από εµένα. Σας καλώ όλους µαζί, µε θυµό και αποφασιστικότητα, να τους στείλουµε όλους αυτούς τους κυρίους µακριά... να τους ξαποστείλουµε στην πολιτική ανυπαρξία. Να τους κλειδώσουµε και να τους ξεχάσουµε εκεί που ανήκουν, στο διεφθαρµένο παρελθόν τους.

Σ' αυτές τις εκλογές έχουµε την ευκαιρία να ξεµπερδέψουµε µε εκείνους που πρόδωσαν τις αξίες µας και πλήγωσαν το ηθικό µας. Που φτώχυναν τη χώρα, απαξίωσαν τις περιουσίες µας, ξεφτίλισαν τη γη µας και τώρα ξεπουλούν τα πάντα στον τόπο µας, για να τους επαινούν -χαµογελώντας- τα αφεντικά τους.

99XON 0401 017 CMYK22
Φίλες και φίλοι, συναγωνιστές, αντιµνηµονιακοί πολίτες... δεν έχει νόηµα, πλέον, να καθόµαστε να αναλύουµε το πόσο άδικο είναι αυτό που µας συµβαίνει.

Πρέπει να συνειδητοποιήσουµε ότι, 5 χρόνια τώρα, δεχόµαστε επίθεση. Και οφείλουµε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να αµυνθούµε.

Πρέπει να συνειδητοποιήσουµε ότι η χώρα βρίσκεται υπό κατοχή. Και πρέπει να την απελευθερώσουµε.

Αυτό είναι ένα πρόβληµα που πρέπει να το λύσει η δική µας γενιά. Τώρα! Εµείς! Σ' αυτές τις εκλογές.

Μέσα στις επόµενες τρεις εβδοµάδες θα πρέπει να έχουµε τελειώσει µε δαύτους. Γιατί αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία της χώρας... να ξαναγίνει χώρα.

Αποφάσισα, λοιπόν, να ενώσω και εγώ τις δυνάµεις µου µε ένα κόµµα που κράτησε και κρατά σαφή αντιµνηµονιακή στάση όλα αυτά τα χρόνια, όπως είναι οι Ανεξάρτητοι Eλληνες. Oχι γιατί επιδιώκω κοµµατικούς θώκους και καρέκλες εξουσίας. Αλλά γιατί θεώρησα χρέος µου, τώρα, στην ύστατη µάχη, να αφιερώσω όλες µου τις δυνάµεις στον αγώνα των αντιµνηµονιακών δυνάµεων, που θα πρέπει να ενωθούν απέναντι στον κοινό εχθρό.
Και ο κοινός εχθρός είναι αυτοί οι απαράδεκτοι µνηµονιακοί βουλευτές, που υπέγραψαν την ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ και ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ παραίτηση της χώρας από την εθνική της κυριαρχία, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. Γιατί ψηφίζουν ό,τι τους δίνουν, χωρίς καν να το διαβάσουν. Και ένα από αυτά τα χαρτιά ήταν το πιο προδοτικό και ντροπιαστικό έγγραφο, που έχει ψηφίσει ποτέ κυβέρνηση κράτους. Αυτό το χαρτί πρέπει να το σκίσουµε επιδεικτικά. Eτσι όπως του αξίζει.
Κόντρα σε όλους αυτούς. Κόντρα στο δωσιλογισµό, κόντρα στον ευτελισµό των θεσµών και των αξιών...

Πολιτεύοµαι, θέτοντας ως πρωταρχική επιδίωξή µου την ένωση του αντιµνηµονιακού µπλοκ, που θα έχει τη δυνατότητα να σχηµατίσει επιτέλους µια κυβέρνηση εθνικής αξιοπρέπειας στην Ελλάδα. Για να ανακτήσουµε την εθνική µας κυριαρχία. Και για να αποτινάξουµε τον κατοχικό ζυγό των δανειστών. Για να µην ξαναπεινάσουν και να µην ξανακρυώσουν οι Ελληνες. Για να µην ξαναλιποθυµήσουν παιδιά από την πείνα στο σχολείο. Για να µην φύγουν άλλα µυαλά από την Ελλάδα. Για να µην χωρίσουν άλλες οικογένειες. Για να µην αυτοκτονήσουν άλλοι συµπολίτες µας.

Εγώ δεν µπορώ να κάθοµαι να τους βλέπω να ξεπουλάνε την πατρίδα µου, χωρίς να αντιδράσω. Αποφάσισα, λοιπόν, να κάνω τα πάντα, ό,τι περνά από το χέρι µου, ακόµη και να κατέβω ως υποψήφιος βουλευτής, για να σταµατήσει αυτό το χυδαίο πλιάτσικο. Και σου ζητώ να µου δώσεις τη δύναµη να το πετύχω.
XO22222N 0401 017 22CM222YK




Πηγή: toxwni.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου