Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Αλυσίδες πληροφορικής - Εξειδίκευση και γνώση τέλος

Αλυσίδες πληροφορικής - Εξειδίκευση και γνώση τέλος

Είμαι επαγγελματίας στο χώρο της διαφήμισης και έχω ως βασικό εργαλείο δουλειάς ένα laptop. Όπως είναι αντιληπτό δεν μπορώ να λειτουργήσω χωρίς αυτό. Λογικό είναι λοιπόν να χρειάζομαι σωστό και άμεσο service αν πάθει κάτι. Δυστυχώς τα τελευταία 5 χρόνια έχει εμφανίσει πολλά προβλήματα. Μέχρι πρότινος καλυπτόμουν άψογα από καταστήματα μεγάλων αλυσίδων. Είχα turbo X οπότε πήγαινα στο Πλαίσιο και αργότερα απέκτησα ένα hp από multirama και το πήγαινα σε κα! τάστημα τους. Και στις δύο περιπτώσεις γνώριζα τα παιδία στο service ,με είχαν μάθει και με εξυπηρετούσαν ιδανικά. Δυστυχώς όμως οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι και στις δύο αλυσίδες έφυγαν από τα τμήματα τους (απολύθηκαν ,πήραν προαγωγή κανείς δεν ξέρει) . Έχοντας καλό παρελθόν αποφάσισα να συνεχίσω να πηγαίνω στα εν λόγω καταστήματα …για κακή μου τύχη… Από τις αρχές του 2010 έχω τραβήξει τα πάνδεινα από τα service των δύο εταιριών. Υπάλληλοι αγενείς ,ερασιτέχνες δίχως γνώση στο αντικείμενο της τεχνολογίας και κουτοπόνηροι. 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα :

1)turbo x laptop με 1GB μνήμη το πάω για αναβάθμιση ram μου λένε ότι θα μου βάλουν 3GB σύνολο. Το παίρνω ,πληρώνω και φεύγω. Μέτα από 2 μέρες χρήσης διαπιστώνω ότι στις ιδιότητες του συστήματος γράφει 2GB ram. Τελικά όπως αποδείχτηκε το συγκεκριμένο laptop ‘’έβλεπε’’ μέχρι 2GB ram . Οπότε δεν υπήρχε λόγος να μου χρεώσουν +2GB ram ,έπρεπε να βάλουν ακόμα ένα στην ήδη υπάρχουσα. Προφανώς ούτε καν το τσέκαραν…

2)το ίδιο turbo x laptop με ραγισμένη οθόνη. Αναγνωρίζω ότι θα χρεωθώ και τους λέω ότι επείγει γιατί είναι εργαλείο δουλειάς… τελικά μετά από 40 μέρες το παρέλαβα …και ως δωράκι μου είχαν αφήσει αμέτρητες γρατζουνιές στο πλαστικό περίβλημα της οθόνης…

3)laptop hp με πρόβλημα υπερθέρμανσης. Το πάω στα multirama και μετά από μια εβδομάδα το παραλαμβάνω. ‘’είχε πολλή σκόνη και το καθαρίσαμε’’ μου λένε. Πληρώνω 60 euro και φεύγω… μετά από λίγο καιρό έμαθα από φίλο ότι ο καθαρισμός στο οποίο αναφέρθηκαν είναι 2 λεπτά φύσημα με ένα πιστόλι αέρα…60 euro δηλαδή για δουλειά 2 λεπτών που την κάνει και ένα 10χρόνο παιδί…

Τα παραπάνω είναι 3 από τα 5-6 περιστατικά που θα’χω να θυμάμαι από τις δύο αυτές εταιρίες. Προσωπικά θεωρώ ότι η λογική που ακολουθούν πλέον αυτού του είδους οι αλυσίδες είναι εντελώς λανθασμένη. Υπερκαταστήματα τύπου super market στο χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας δεν θα παραμείνουν βιώσιμα για πολύ. Ο συγκεκριμένος κλάδος θέλει εξειδίκευση ,γνώσεις και σωστή υποστήριξη. Θέλει επαγγελματίες και όχι απλούς μεταπωλητές με το σκεπτικό ‘’όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω’’.

Όσο για μένα προσωπικά ,πλέον έχω ησυχάσει αφού συνεργάζομαι με μια μικρή συνοικιακή εταιρία που είναι απόλυτα επαγγελματίες ,γνωρίζουν το αντικείμενο και προσφέρουν πραγματικά ΑΜΕΣΟ service...

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου