Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Μικρή πατρίδα






















  • Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
    Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος


    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
    που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
    και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα
  • Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
    οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
    που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει
  • Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
    η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
    μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
    η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας
  • Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
    σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
    το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει
  • Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
    η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
    μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
    η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου